Krzysztof Rytlewski

Ekspert Kredytowy Klientów Indywidualnych, Ekspert Kredytowy Firm
Porównania kredytów, rankingi kredytowe, wyliczanie zdolności kredytowej, wyliczanie rat kredytów – bezpłatne konsultacje

Chętnie pomogę!

Wybiorę najlepsze rozwiązanie. Moje usługi są bezpłatne.

Zadzwoń do mnie: 660616367 lub zostaw swój numer. Oddzwonię!

O mnie

Szukasz pomysłu jak skuteczne pozbyć się zadłużenia?

Twoje zobowiązania miesięczne Cię przerastają?

Potrzebujesz dodatkowej gotówki?

Twój biznes przechodzi chwilowy kryzys i masz problemy z płynnością finansową?

A może po prostu chcesz przeanalizować swoją obecną sytuację finansową i dowiedzieć się jak ją poprawić?

Jeżeli na którekolwiek z pytań powyżej odpowiedziałeś twierdząco to dobrze trafiłeś.

SKUTECZNA pomoc w załatwieniu kredytu gotówkowego, hipotecznego, konsolidacyjnego dla osób prywatnych oraz przedsiębiorstw. 

Przeterminowane chwilówki i inne pożyczki typu provident  nie stanowią dla mnie problemu.

 

 

Mam rozwiązania dla klientów gdy pojawiają się:

 

  • problemy ze spłatą chwilówek
  • niska punktacja w BIK klienta
  • zaległości w US/ZUS
  • nie ma zdolności kredytowej
  • duża ilość zapytań kredytowych w BIK
  • brak historii kredytowej
  • Wpisy w KRD, ZBP i innych bazach

 

DO KAŻDEGO PRZYPADKU PODCHODZĘ INDYWIUDALNIE I ZA KAŻDYM RAZEM ANGAŻUJĘ SIĘ W 100%

 

SERDECZNIE ZAPRASZAM DO KONTAKTU

 

W celu skontaktowania się ze mną proszę o telefon lub wiadomość e-mail.

 

Doświadczenie

Edukacja

Od Do Nazwa szkoły
Matematyka Finansowa - Politechnika Gdańska
Nowoczesne zarządzanie w bankowości i finansach- Politechnika Gdańska

Atuty eksperta

•             indywidualne podejście do Klienta

•             znajomość aktualnej oferty produktów finansowych

•             przestrzeganie najwyższych standardów etyki w biznesie

•             stale rozwijane zdolności interpersonalne

•             dyspozycyjność

•             rzeczowość

•             duży nacisk na wysokie standardy obsługi klienta

•             szczególna waga przykładana do posprzedażowej obsługi klienta

•             komunikatywność

•             mobilność

•             rzetelność informacji

•             pomoc w uporządkowaniu spraw związanych z raportem BIK

Przykłady opisanych spraw

Wybrane rekomendacje